Sunday, December 27, 2015

Set Kurus Shaklee (Lecithin dan Alfafa)

Salam semua...

Post yang lepas saya ceritakan tentang alfafa, iaitu raja segala tumbuhan, kelebihannya dan kebaikannya. boleh klik sini.

Alfafa ni bertambah banyakkkkk sangat kebaikannya bila digandingkan dengan supplement lain. Tapi untuk post kali ni saya nak fokuskan pada gandingan Alfafa + Lecithin.

Ada apa bila alfafa ni digandingkan dengan lecithin? Inilah dia combo yang akan membantu anda muat semula baju tahun2 yang lalu..yang 10 tahun lalu pun boleh muat inshaAllah..hehe


Ni lah duo yang akan membuatkan anda tersenyum siang malam 


Ada apa dengan lecithin ni? Lecithin ni umpama gam yang lekat kat lemak...ia "pengemulsi lemak", menyebabkan lemak terapung dalam darah dan tidak melekat. Macam gitulah serba sedikit yang saya boleh terang.


Kan saya dah kata tadi, baju 10 tahun lepas pun boleh muat. 

Lagi testimoni2 yang ternyata membuatkan mereka ni langsing!


Ha....bro ni cara pengambilan lecithin dia amik 6 biji sebelum sarapan pagi. Tengok? Perut kempis tuuuu....ingat senang ke nak kempis macam tu...senang je...ikut je cara bro ni.hehe


Nak tahu kebih lanjut tentang cara pengambilan dan harga..Ha...kombo ni memang jimat poket sangat2. Dahlah 'superb'! :)

Hubungi je 

0135907399 Lina

About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment