Monday, January 09, 2017

Ubat Kencing Manis Hilangkan Kebas Tangan dan Kaki


Assalammualaikum semua...
Alhamdulillah, lina baru dipertemukan dengan seorang kawan yang ada masalah kencing manis tahun lepas. Kadar gula dalam darahnya meningkat sehinggakan tangan dan kaki kebas2. Sedih hati ni bila tahu kawan kita macam tu kan...... Kemudian, rasa gembira sangat2 bila dia khabarkan yang dia dah pun bebas diabetes! Nangis terharu tau...huhu

Pengalaman sebeginilah yang membuatkan lina nak sangat berkongsi dengan semua apa yang kawan lina ni amalkan. Sebab lina nak sangat2 bantu ramai orang sihat...

Apa yang kawan lina ni amalkan adalah VIVIX. Masa tu kebetulan ada promosi jadi dia terus beli dua botol vivix dan dapat PERCUMA keahlian, DISKAUN, CASH BONUS RM36.

Vivix ni dia ambil dengan konsisten sampai habis 2botol... Kawan lina ni jugak amalkan minum air 3L sehari dan bersenam 20minit tiap2 hari. Kalau tak sempat pun dia akan park kereta jauh sikit sebab nak berjalan.

Alhamdulillah sangat2 bila dia dah sihat. Nak nangis rasanya..terharu bila tengok orang lain terharu...

Tengok ni bacaan biasa 14 turun sampai 7.1 pastu pipi pun pinkish! Mau taknya asbab vivix ni dah pun memperbaiki dna sel2 yg rosak..

Ni baru satu testimoni, meh kita tengok lagi testimoni lain:



Bagaimana vivix membantu merawat kencing manis?

Ramuan Vivix yang terdiri daripada campuran botani yang kaya dengan resveratrol dan polifenol dapat memberi manfaat kepada pesakit diabetes dengan:

✅Memperlahankan atau mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin (“metabolic syndrome”)

Vivix adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak. Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.
                    
✅Mengawal kepekatan gula dalam darah.

Karbohidrat yang dicerna akan menghasilkan gula yang memberikan kita tenaga. Walau bagaimanapun, pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi akan menyebabkan kandungan gula dalam darah kita meningkat. Dengan Vivix, polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.

Haaaa....jadinya pengambilan secara konsisten membolehkan pesakit diabetes menurunkan bacaan gula dan boleh elakkan dari kena suntik insulin!

Apalagi....jomlah borong vivix!

0135907399
Lina

Hubungi cepat2, konsultasi lengkap!

About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment