Saturday, May 14, 2016

Pulihkan stroke dengan berkesan

Apa itu Stroke?

Stroke adalah serangan otak yang timbul secara mendadak di mana terjadi gangguan fungsi otak sebahagian atau menyeluruh akibat dari gangguan aliran darah oleh kerana sumbat atau pecahnya pembuluh darah tertentu di otak, sehingga menyebabkan sel2 otak kekurangna darah, oksigen atau zat2 makanan atau akhirnya menyebabkan matinya sel2 tersebut.


Punca atau asas bagi setiap hidupan di bumi ini adalah sel, apabila sel rosak ataupun mati itulah yg menyebabkan kerosakan lebih besar pada tubuh. Sel ni umpama batu bata dalam nak membina sebuah rumah kalau satu bata tu pecah maka tak sempurna lah rumah tu...silap2 boleh runtuh..

Vivix Shaklee diformulasi khas dengan 4ramuan utama yang berfungsi memperbaiki dan merawat sehingga ke peringkat dna sel. Apabila asas dirawat inshaAllah boleh sembuh. Alhamdulillah...ramai pesakit2 stroke telah pulih setelah mengambil vivix, ni antara testimoni2 







1. Vivix membantu melindungi dan memperbaiki sel dari peringkat DNA yang typo rosak, mati, abnormal akibat serangan berjuta-juta perosak setiap hari.

2. Vivix membantu mengaktifkan semula sel-sel yang terlibat dalam pengawalan genetik utama yang merosot oleh itu menggalakkan sel menjadi sihat semula.

3. Ramuan 4 jenis bahan utama Vivix menggalakkan pertumbuhan semula mitokondria (iaitu penjana tenaga) dalam setiap sel tubuh kita.

4. Ramuan Vivix juga adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol (iaitu kandungan dalam anggur muscadine) yang sangat membantu keutuhan sel dan meningkatkan hayat sel.

5. Vivix membantu menurunkan kolesterol dalam darah dan menghalang pengoksidaan kolesterol LDL (kolesterol jahat). Oksidasi LDL ini yang menyebabkan serangan kardiovaskular/ jantung.

6. Ramuan Vivix sangat tinggi anti-oksidan yang membantu menguatkan sistem pertahanan tubuh.

7. Ekstrak elderberry membantu dalam perlindungan tubuh terhadap penyakit kardiovaskular, stroke dan serangan jantung.

8. Ekstrak lobak ungu membantu dalam kesihatan salur darah, platlet, dan lipoprotein yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.

9. Ramuan Vivix sangat membantu dalam pengawalan tekanan darah, menurunkan kolesterol malah membantu dalam pengekalan berat badan ideal.

10. Pengguna Vivix telah menunjukkan bukti bahawa Vivix banyak membantu pemulihan pesakit stroke.



Maklumat lanjut boleh hubungi
0135907399
Lina Iryani

"Memberi konsultasi dan servis terbaik"

Klik sini untuk terus whatsapp.
Klik sini untuk pembelian terus menggunakan esell.
About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment