Sunday, April 09, 2017

Cara Cepat, Selamat dan Berkesan Pulihkan Luka


Ini kisah benar seorang rakan
======================
Pakcik ni kakinya luka kemudian terkena racun pula semasa meracun sawah. Kesannya luka merebak infection dan bernanah sehingga doktor terpaksa korek buang isi betis kakinya sedalam lebih kurang satu inci. 

Rujuk gambar kedua. 
Pakcik pulun minum Vivix 25/3/16,2botol dalam masa lebih kurang dua minggu, 
2sudu pagi, dua sudu malam. 
Syukur alhamdulillah, isi kakinya elok je naik dan penuh. 

Rujuk gambar ketiga. Doktor tak bekalkan sebarang ubat hanya dressing. 

Alhamdulillah beliau sgt berpuas hati dengan Vivix.


VIVIX
Vivix adalah suplemen hebat yang mengandungi resveratrol lebih daripada 3,000 gelas wine merah (ni bukan wine merah tauuu…. Yang saya nak jelaskan disini bukanlah tentang wine merah tetapi tentang kehebatan kuasa resveratrol.
Resveratrol adalah kandungan yang terdapat dalam kompaun tumbuhan yang dipanggil sebagai polyphenols. Kompaun ni mempunyai sifat yang sangat kuat dan kaya dengan antioksidan, melindungi tubuh daripada kerosakan yang berkaitan dengan peningkatan risiko kanser dan serangan jantung. Resveratrol ni boleh dijumpai pada kulit anggur, kekacang dan buah beri.
Vivix juga adalah satu-satunya suplemen yang mampu memperbaiki kesihatan sehingga ke tahap sel / DNA. Segala punca penyakit kronik adalah bermula daripada tahap kesihatan sel; jika sel sihat maka kita juga akan sihat. Jika sel rosak; kita akan sakit. Jadi, Vivix memperbaiki kesihatan kita pada puncanya iaitu sel.
.......
Dapatkan vivix?
📲0135907399
Lina
About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment