Tuesday, May 09, 2017

Cara Singkirkan Cacing dari Perut




Cuba tengok langit, bulan terang kan? Cantik! Bulan penuh menghiasi langit menjadikan malam lebih terang.
Tapi kan, di sebalik kecantikan bulan mengambang tu sebenarnya parasit sedang giat membiak. Sebab tu ramai mudah demam dan jatuh sakit sewaktu bulan penuh ini. Termasuklah anak2 kan?
Sebenarnya dalam tubuh kita ni ada pelbagai parasit. Ada yang baik dan ada yang jahat. Seperti mikroorganisma yang lain parasit ini juga mempunyai kitaran kehidupan yang sama. Mereka akan mengawan dan membiak. Semuanya berkaitan dengan fenomena bulan penuh ini lah. Bulan penuh yang dimaksudkan dirujuk kepada Kalendar bulan Islam kita.
Pada awal bulan parasit yang ada akan mula bergerak mencari tempat yang sesuai untuk persenyawaan. Dan apabila bulan penuh, parasit ini akan mula mengawan dan membiak di dalam tubuh. Antara makanan yang diperlukan oleh parasit ini untuk terus hidup dan membiak ialah gula putih.
Dan untuk menghentikan pembiakan parasit ni dari berleluasa, antara yang shaklee syorkan adalah DETOX PARASIT. Detox ini akan dibuat pada bulan penuh dan kita akan makan seperti biasa cuma berpantang makanan2 yang mengalakkan persenyawaan dan pembiakan parasit. Kita juga akan mengambil set detox parasit yang akan membuang keluar parasit2 ni.
Mereka yang dah buat detox ni siap buang air tarik keluar cacing!!! Sorry lah buat geli malam2 ni....
Kalau craving gula teruk sangat, baik buat detox parasit ni, barulah badan akan lebih sihat.
Meh layan sikit testimoni detox parasit:


Nak tahu tentang detox?
Hubungi pakar anda di talian
0135907399
Lina
About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

2 comments: