Thursday, May 18, 2017

Produk Untuk Merencatkan Pertumbuhan Sel Kanser

Asslammualaikum dan salam sejahtera...
Pada hari ini lina ingin kongsikan kisah Master Law (bekas pembaca berita NTV7) yang disahkan bebas dari penyakit kanser paru-paru yang dihidapinya.

10 tahun lepas Master Law diserang penyakit kanser. Gambar di sebelah kiri adalah gambar semasa beliau menjalani kimoterapi 10 tahun yang lepas. Itu semua tidak mematahkan semangat beliau untuk berikhtiar menjadi sihat. Beliau telah mengamalkan vitamin Shaklee sebagai makanan tambahan untuk melawan penyakit kanser ini. Gambar sebelah kanan adalah gambar terkini Master Law (tahun 2014), kesan daripada pengambilan Vivix Shaklee, dan juga vitamin-vitamin shaklee yang lain.


Menurut Master Law, semasa dia menghidapi kanser itu, dia makan Alfalfa sahaja. Berbotol-botol dia telan. Sampai giginya menjadi kehijauan dek kerana sehari sahaja dia makan sebanyak 30biji!! Kita sehari 10 biji pun sudah rasa terlalu banyak. Tapi kerana dia benar-benar ingin pulih daripada kanser, dia rajin mengambil supplemen. Kenapa Alfalfa? Kerana alfalfa berfungsi untuk mengalkalikan badan agar sel-sel kanser tidak mampu hidup lagi. Badan kita apabila dalam keadaan berasid pelbagai penyakit akan mudah muncul dan merebak.

Pada zaman itu, Vivix masih belum wujud, sebab itu lah beliau mengambil Alfalfa dengan berdisiplin. Kemudian setelah datangnya Vivix, bonus hasil daripada mengamalan Vivix Shaklee secara konsisten, Master Law kelihatan awet muda. Hmm cuba teka berapakah umur beliau? Umur beliau sekarang 50 tahun tau. Nampak muda dan hensem kan? Seperti baru berusia 30-an. Semuanya penangan minuman botanik Vivix Shaklee.

BAGAIMANA VIVIX MELAWAN KANSER

Resveratrol merupakan salah satu kandungan dalam Vivix yang telah dirujuk lebih daripada 2,000 penerbitan penyelidikan termasuk beberapa kajian yang dijalankan oleh Harvard University, National Institute of Aging, National Cancer Institute, dan banyak lagi. Kanser mungkin adalah bidang paling dinamik (pelbagai sudut) penyelidikan mengenai resveratrol.

Resveratrol merupakan perubatan semulajadi pertama yang mempunyai bukti kukuh menunjukkan ia menghalang atau menghentikan pelbagai peringkat kanser.


Ini kerana resveratrol terbukti memperlahankan atau menghentikan tahap tertentu kanser. Resveratrol boleh menghalang kanser dalam melalui beberapa cara:
  • Ia boleh menyekat penyerapan estrogen dan androgen (tidak kira sel kanser itu mempunyai reseptor negatif atau positif)
  • Ia boleh memodulasi ekspresi gen
  • Ia boleh menyebabkan sel kanser mati melalui penyahasetilan

Di Austria, penyelidikan lanjut turut membuktikan resveratrol turut menyekat kemampuan sel kanser untuk metasis ke dalam tulang pada kadar 30% hingga 71%.

Jom lihat testimoni beriku selain testimoni master Law Sendiri:


Allah mengizinkan setiap satu yang terjadi. Maka berusaha dan berikhtiarlah. 

Macam mana untuk dapatkan vivix?
Jom hubungi :

0135907399
Lina

*Pembelian 2botol Vivix mendapat KEAHLIAN PERCUMA dan bonus RM36

About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment