Sunday, July 02, 2017

Vitamin "Cinta" Bantu Ikhtiar Cahaya Mata

Hari ini, lina mahu kongsikan satu rahsia vitamin cinta. Lina panggil vitamin cinta sebabnya vitamin ini membantu ramai pasangan mendapatkan cahaya mata dengan izin Allah.


Bagaimana Vitamin E ini dapat membantu?


  • Untuk suami: Lebih tenaga (termasuk untuk seksual), ereksi lebih lama, lebih mudah terangsang, libido yang kuat, orgasma yang lebih kerap dan bersemangat, meningkatkan pengeluaran air mani dan jumlah sperma lelaki. Sebab itu ia dicadangkan untuk kesuburan lelaki.



  • Untuk isteri: Lebih tenaga (termasuk untuk seksual), lebih mudah terangsang, libido lebih kuat, menstabilkan hormon 'cinta' dan kewanitaan, terutama bg ibu menyusu yang mempunyai hormon prolaktin lebih tinggi (Hormon prolaktin tinggi boleh menyebabkan keinginan seksual agak kurang)


✱Untuk Pesakit Alzheimer, mereka juga dicadangkan mengambil vitamin E untuk memperlahankan simptom yang dialami pesakitntuk mereka yang mempunyai parut jerawat atau parut kecederaan dan mereka yang ingin mencantikkan kulit

✱Untuk ibu yang mengalami stretchmark selepas bersalin atau turun berat badan.

✱Sesuai sebagai langkah pencegahan bagi  mereka yang berisiko tinggi mengidap kanser.

✱Sesuai bagi ibu yang sering mengalami keguguran untuk persediaan sebelum hamil seterusnya.

✱Untuk para atlet yang ingin mantain tenaga mereka sewaktu bersukan.

Ada banyak lagi fungsi dan kelebihan vitamin E ni. Ini baru sebahagian saja tau.



Yang pastinya, VITAMIN E adalah VITAMIN CINTA.

Bagi yang mahu cuba dengan kadar segera, terus hubungi

0135907399
Lina

Atau klik sini, untuk link ke whatsapp
About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment