Wednesday, June 21, 2017

Solusi Untuk Mereka Yang Mudah Letih dan Kepenatan

Adakah anda mudah letih dan lesu? 

Menjadi seorang ibu yang berkerjaya tanpa maid di rumah memerlukan lina bertenaga setiap hari. Kalau letih, lesu dan lemau memang akan terabai tanggungjawab. Dulu, lina mudah mengantuk dan letih, tapi setelah konsisten dengan set ini lina boleh laksanakan tugas seharian tanpa letih atau stress.

Produk2 yang membantu untuk kekal cergas yang lina sendiri amalkan adalah:
1) B complex
2) VIVIX
3) Performance drink



Bcomplex membantu menukarkan makanan kepada tenaga selain vitamin B adalah ubat kepada stress. Pengambilan vitamin B yang mencukupi menunjukkan bahawa seseorang mampu menjadi lebih tenang dan tidak tertekan.

Bcomplex juga dikenal sebagai vitamin Anti Stress. Selain kesihatan fizikal, mental juga adalah sangat penting.

Performance drink memberi kesegaran dan tenaga berpanjangan. Campuran unik tanpa gula sangat baik untuk memberi hidrasi kepada sel.



VIVIX adalah sangat berkuasa. Mempunyai kandungan 10x resveratrol yang memberi tenaga terus kepada mitokondria sel. Membaiki sel yang rosak serta memelihara dna sel.

Mulakan pagi hari dengan bancuhan performance drink dan satu sudu teh VIVIX mampu memberi impak maksima dalam hidup para guru. Alhamdulillah, setelah mengambil produk2 ini lina lebih cergas dan bila pulang ke rumah masih bertenaga melaksanakan tugasan sebagai isteri dan ibu. 


HUBUNGI
0135907399
Lina
(whatsapp/sms/fon)

About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment