Sunday, June 04, 2017

Bisnes Online Bergerak Sendiri Untuk Pelajar dan Yang Bekerja

Assalammualaikum semua dan salam sejahtera,

Hari ni lina terasa mahu ceritakan bagaimana lina memulakan bisnes online. Dan boleh dikatakan bisnes ini sangat membantu lina sekeluarga. Lina pasti ramai yang tercari2 bisnes online yang boleh memberikan pulangan lumayan.



Bagi yang belum tahu, lina sebenarnya adalah seorang GURU, bisnes online adalah kerjaya kedua lina. Semua orang tahu kerjaya seorang guru sudahpun amat sibuk bukan?

Lina bermula selepas melahirkan anak kedua dengan SET MENYUSU. Alhamdulillah, Allah telah dorongkan lina untuk terus mulakan bisnes Shaklee ini. Tak bertangguh2 lagi, anak dah dua, rumah dah beli, dan lina mahu berikan mereka yang terbaik dengan bisnes part time.

Bulan pertama lina telah layak mendapat bonus. Bermula dengan dua angka, kemudian tiga angka dan setelah 8bulan berbisnes lina telah naik ke rank pertama iaitu supervisor dan dapat menjana income sehingga 4angka. Alhamdulillah, dah boleh cover installment rumah pertama kami pun.

Besar ke modal yang diperlukan?
Tidak, hanya RM79.50 dan anda akan mendapat bisnes kit serta bimbingan lengkap dalam group eksklusif.

Mustahil untuk lakukan bisnes sambil bekerja atau belajar?
Tidak, ada TEKNIK HALIMUNAN
Lina hanya ajarkan kepada mereka yang mendaftar bersama lina.
Walau lina sedang memandu, sedang mengajar, sedang memasak, sedang suap anak makan, bisnes berjalan seperti biasa.

Lina bermula juga tanpa apa2 pengetahuan tentang bisnes online. Dan kini, lina mahu membantu ramai wanita sama ada suri rumah mahupun bekerjaya untuk membuat bisnes online lumayan di mana sahaja anda berada.

Nak tahu bisnes bagaimana dan nak jana income kedua lumayan secara online?
Bisnes ini sangat sesuai bagi mereka yang bekerja atau belajar. Boleh dibuat secara part time yang memberi pulanagn full time.


Jom hubungi:




0135907399
Lina
Your Trusted Mentor
Leader Aurora


Also a member of #ireach #tuRBO #bintang #awesome
About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment