Wednesday, November 29, 2017

Cara Perbanyakkan Susu dan Kekal Bertenaga

Lina sekarang tengah cuci mata online survey harga2 kilk storage bags, storage bottles, dll...persediaan nak mulakan kembali perjalanan penyusuan dengan permata hati ke3. Memang passionate sangat bila sampai bab2 nih.hehe..

Dan perjalanan lina pastilah ditemani SET PENYUSUAN SHAKLEE.

Nama je set menyusu tapi "all in one", nak KURUS, nak PANTANG, semua sekali.
Nak tau tak, selain konsep demand and supply set ni sangat2 membuatkan kita bertenaga dan boleh slimkan balik badan tau...ibu2 menyusu kan mudah lapar jadi amik esp pagi dan malam memang superb👍

Masa lina amik set ni, dalam pantang je dapat buat stok penuh peti ais atas, masa start kerja tu stok yang ada memang advance sebulan, jadi bila hari2 tertentu susu drop sikit stok yg ada memang mencukupi....tak stress...lagipun bcomplex kan adaa memang tak stress.haha

Dalam set ni ada
👉ESP
👉Vitalea
👉Alfafa
👉Bcomplex
👉Lecithin

Meh tengok testi:
Ini stok lina buat dalam tempoh sebulan je. Alhamdulillah sangat2 mencukupi masa naik kerja. 

Akak ni hebat 

Stok sekali pump

Berapa banyak pun susu yang dihasilkan yakinlah ia memang mencukupi untuk permata hati kita.

Ibu2 yang tengah mencari2 milkbooster yang best meh pm lina, khas buat customer tersayang lina akan bagi tips2 penyusuan, tips nak buat stok, nak bawa travel, dan macam2 lagi. Kita berkongsi hasrat yang sama kan mommies..
..
Set ni adalah cinta pertama lina dengan shaklee ❤
..
Hubungi
0135907399
Lina
About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment