Friday, November 03, 2017

Atasi Lemah Lemau Selepas Cirit Birit dan muntah

Semua orang pernah terkena cerit birit kan? Memang akan lemah lemah badan. Tambah2 bila muntah sekali..
Sebagai pengguna tegar Shaklee, bila terkena ceri beri ni apa produk2 Shaklee yang boleh membantu?

1) Performance Drink -
Performance drink ni bantu bantu kekalkan dehidrasi pada sel. Sebab bila sakit macam ni badan memang banyakkkk hilang air...muntah pun keluar air..mana dtg? Dlm bdn kita kan 70% air...kalau banyak hilang air boleh demam dan sakit yang lebih serius..

2) Nutriferon -
Salah satu punca ceri beri keracunan makanan, tak tahula ape benda yg dah salah makan kan, jadi nutriferon diambil sebagai penggalak interferon dalam tubuh menentang apa2 virus yang datang..

3) Ostematrix -
4biji ambil, hilang rasa sejuk2 dan lenguh2 badan, mau taknya lemah lemau jadinya kan.....ostematrix lengkap dengan vitaminD dan magnesium juga dapat bantu tidur lebih lena, bila bangun pagi tu segar rasa...

Alhamdulillah...tak perlu makan ubat2 sintetik...
Ingat ye, ini adalah alternatif, kalau korang serius sangat2 sampai muntah keluar air kuning cepat2 pergi emergency tau.....

Sejak ber'shaklee' nih Lina belajar satu persatu tentang produk2 yang ada dan apa yang bersesuaian, nak consult customer lebih baik.

Lina
0135907399
Memberi khidmat konsultasi terbaik

About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment