Saturday, February 10, 2018

Kenapa lina memilih berbisnes walau sudah ada kerjaya tetap?

Kenapa lina ni nak sangat buat kerja kedua walau dah ada kerja hakiki iaitu guru. Sebab lina bekerja di sektor swasta dan suami juga di sektor swasta.
                                                         
Target lina supaya lina ada satu kerja yang lina suka yang boleh jana income yang dah stabil dan lina boleh selesa berkata "andai lina perlu berhenti atau apa2 berlaku, dah ada jalan kedua".

Kerja di sektor swasta macam2 boleh jadi. Jadi kena ada simpanan dari sekarang. Lina memang tak pernah usik duit kwsp selama bekerja hampir 6tahun ni dan tak mahu gunakan langsung sekurang2nya nanti jumlahnya berganda.                                     

Semoga dengan bisnes shaklee lina dapat menjamin masa depan keluarga dan membantu ramai orang sihat pada waktu yang sama. Seronok bila dapat feedback positive tau! Bahagia rasa..hehe

Tapi di sudut hati lina masih suka mengajar. Suka berdepan dengan anak murid. Cuma zaman sekarang kita perlu sediakan payung sebelum hujan. Demi anak2 tersayang ❤

Nak mulakan bisnes dengan RM69? Jom hubungi lina di 0135907399.
About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment