Tuesday, March 13, 2018

Mulakan Bisnes Anda Sendiri Sekarang!




Nak bawa family melancong serata pelusuk?
Nak bagi mak ayah belanja yang besar tiap2 bulan?
Nak bawa mak ayah pergi haji/umrah/melancong?
Nak bebas hutang?
Nak belanja yang terbaik buat family?

Ini semua bukannya sebab kita tak bersyukur dengan apa yang ada sekarang, syukur sangat ya Allah...tapi peluang ada, jalan ada, kenapa taknak upgrade kan?

Nak buat bisnes kita perlu belajar, perlu ada guru, perlu ada mentor...macam tu juga lina bermula dan sampai sekarang masih belajar dengan mentor..

Kalau nak upgrade diri, nak dapat side income pun 4angka, lina buka peluang kepada semua untuk join AuroraFamily dan lina lah mentor yang akan bimbing anda asalkan anda mahu bertindak!

Tak kisahlah kat mana pun anda tinggal kita masih boleh berinteraksi, online boleh sentiasa, whatsapp group, video, webminar, offline pun boleh di atur...apa lagi jom!

Shaklee adalahsyarikat yang sudah lama bertapak dan punyai landmark study, produknya ada yg terbaik, jom kita bantu ramai rakyat Malaysia dapatkan kesihatan yang terbaik.

Bisnes yang baik adalah yang dapat buatkan kita semakin dekat pada Allah dan dapat bantu ramai orang...jom3...

Trigger the spark in you...yes...you!!!

Serendah RM79 anda dah boleh mulakan bisnes shaklee ni atau pembelian 200uv anda mendapat keahlian percuma, lagi best isteri yang daftar, suami pun automatik menjadi ahli tanpa yuran berasingan.

Cepat2 hubungi:
 

Leader AuroraFamily (AF)
♡Sihat Cantik Semulajadi♡
zaidilina.blogspot.my

Also a member of
#Ireach #Turbo #TeamBintang #TeamAwesome





About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment