Sunday, June 12, 2016

Pengedar Shaklee Melaka Tengah

Salam semua...
Saya nak perkenalkan diri sikit..hehe..
.
Saya berasal dari Penang tetapi kini menetap di Melaka.
.
Saya seorang isteri pelaut, mempunyai 2 puteri dan bekerja sebagai seorang guru matematik.
.
Saya memilih untuk menjana income kedua dengan berkongsi produk kesihatan yang terjamin kualitinya iaitu SHAKLEE.
"Always safe, always green"
.
Sebarang pertanyaan dan konsultasi saya akan usaha memberikan yang terbaik.
.
Kalau yang berdekatan saya boleh COD terus ke pintu rumah anda..yang nak konsultasi face to face kita boleh bincang...
.
Kalau ada yang nak jana income kedua, saya boleh bantu anda...walaupun bekerja anda mampu mempunyaki income sampingan sehingga 4angka...lebih pun boleh...
.
"IT STARTS WITH YOU"
.
pm saya kita boleh cerita lebih lanjut 😄
.
0135907399
LINA IRYANI


About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment