Friday, December 02, 2016

Kelas Dunia Nyata dan Maya

Kelas Dunia Nyata atau Dunia Maya
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Lina mulakan bisnes ni sebenarnya takde background bisnes, takde knowledge pasal produk. Lina taknak jadi seller yang setakat nak jual je, jadi lina sentiasa ambil peluang untuk join kelas.
..
Macam tajuk tu...hehe
Kalau ada kesempatan lina akan join kelas dunia nyata. Seronok kelas macam ni sebab dapat bersemuka dengan leader2 hebat, sid2 group2 lain dan dapat bersoal jawab depan2. Seronok kan?
..
Contoh kelas anjuran supermom kat bukit katil dulu, masa ni belajar tentang "branding" memang best. Lina baru faham tentang bisnes di alam maya dan terus apply. Sebagai online seller kita kena build trust dengan "branding". Nak tahu lebih lanjut kena join dulu.hehe..
..
Paling lina tak nak lepas peluang kelas2 dunia maya ni. Kan sekarang semuanya di huiung jari.hehe... Kelas melalui whatsapp pun boleh!! Selalu geng2 #turbo atau #trambintang akan berkongsi ilmu tentang produk.
Selain tu lina suka jugak tengok video2 mater lyna di #ireach dan video2 master Norita.    
..
Ha, pilihlah lina sid yang berpengetahuan.hehe...masuk bakul
..
Jom pm lina, 0135907399

Lina berikan konsultasi dan servis terbaik!


About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment