Thursday, December 08, 2016

Kenapa perlu ada INCOME KEDUA

GAJI BULAN NI SEPARUH JE DAPAT!
BULAN NI GAJI LAMBAT MASUK!
-------
Terperanjat tak kalau tiba2 bos kata gitu? Hahaha
Ni contoh je ye...
.
Tapi kemungkinan seperti ini boleh berlaku andainya anda pekerja sektor SWASTA. Ada yang pernah alami? Alhamdulillah lina belum pernah tapi lina sangat2 PEKA akan kemungkinan seperti ini.
.
Lina juga pekerja sektor swasta dan lina sedar ada berbagai2 kemungkinan yang boleh berlaku sebab tu kita kena sentiasa BERSEDIA.
.
Lina taknak sentuh KWSP, taknak usik simpanan di asb dan tabung haji, lina taknak potong belanja anak2, jadiiiiiii......
.
Apa lina buat?
Lina pilih untuk ada INCOME KEDUA.
Lina pilih untuk berbisnes.
Lina pilih supplemen Shaklee.
.
Sebab apa?
1) Sebab lina adalah pengguna yang sangat puas hati dan mahu berkongsi dengan semuaaaa orang kebaikan yang lina dapat.

2) Shaklee adalah syarikat kukuh yang mempunyai landmark study, produk2 yang terbukti selamat dan berkesan dan sistem yang sangat unik dan bukan MLM biasa2.

3) Lina boleh jalankan bisnes lina di mana2. Macam bila balik kampung, lina klik3 order online dan shaklee uruskan pembungkusan dan penghantaran. Kalau yang perlukan segera, lina ada kawan2 yg boleh hantarkan. Bisnes boleh berjalan walau kita bekerja
.
Selain pekerja2 SWASTA, suri rumah mahupun pekerja kerajaan pun boleh jalankan bisnes ini. Anda semua mampu berbelanja seperti biasa walau kos hidup meningkat.
Anda boleh buat simpanan dan simpan gaji hakiki.
Anda ada KERJA KEDUA yang membantu anda bina impian.

Jom mulakan!
Dengan RM79.50 dan RAJIN, anda boleh mula.

Mesej lina cepat2...lina nak mulakan coaching sempena tahun baru. Jom rebut semua peluang2 yang ada.. Kita jadi umat Islam yang kaya dan sihat supaya kita dapat menyumbang lebih .


0135907399
Lina
Leader AuroraFamily


About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment