Sunday, January 07, 2018

Keradangan pada otot jantung penyebab darah tinggi

Apakah radang pada otot jantung?

Radang adalah reaksi tubuh yang normal terhadap luka atau infeksi. Keradangan pada otot di jantung boleh menyebabkan salur darah mengeras dan tidak dapat dipam dengan baik. Darah kita mbawa bekalan oksigen. Oleh itu, radang pada jantung adalah sangat serius kerana boleh mbawa kepada stroke.


Supplemen yang disarankan adalah omega guard dan garlic. Dalam omega guard kaya dengan omega 3, dha dan epa.

Kajian klinikal menunjukkan pengambilan asid perlu omega-3 boleh mengurangkan risiko serangan jantung; menurunkan paras trigliserida dan memperbaiki masalah tekanan darah tinggi.

Suplemen asid lemak politidaktepu omega-3 terutamanya asid eikosapentaenoik (EPA) dan asid dokosaheksaenoik (DHA) bermanfaat untuk kesihatan jantung, termasuklah denyutan jantung yang tidak stabil, merendahkan paras trigliserida plasma dan mengurangkan kecenderungan darah berketul.

Shaklee mengeluarkan minyak ikan melalui proses yang dikenali sebagai Penyulingan Propietari Tiga Molekul' untuk menghapuskan methylmercury dan toksin lain yang wujud dalam ikan.
..
Kebaikan Omega Guard Shaklee untuk kesihatan jantung:
1. Mengurangkankan kolesterol
2. Membantu mengurangkan risiko sakit jantung
3. Mengurangkan tekanan darah

..
Amalkan hari2 ye!
Jom hubungi lina 0135907399
Atau klik di :
www.wasap.my/60135907399
About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment