Monday, August 29, 2016

Kisah di sebalik Roger Barnett BELI Shaklee

CHANGING BRANDS CAN CHANGE YOUR LIFE
-----------------------------------------------------------
Sebelum ni saya selalu kongsikan kenapa saya sangat percayakan Shaklee sebab ada landmark study yang membuktikan ianya selamat..
..
Hari ni saya nak kongsi sikit kisah di sebalik sejarah Mr.Roger Barnett yang BELI Shaklee.

Ia bermula apabila anak lelaki pasangan Roger Barnett dan Sloan Barnett iaitu Spencer yang ketika itu berumur 3 tahun, mula batuk-batuk dan menunjukkan tanda-tanda adanya masalah pada sistem pernafasannya.

Mereka telah membawa Spencer ke hospital, dan mendapati bahawa Spencer mempunyai Asthma. Oleh sebab keluarga Roger dan isterinya kedua-duanya tidak mempunyai sejarah Asthma, kemungkinan besar Spencer  mendapat penyakit tersebut yang disebabkan oleh persekitaran yang tidak sihat dan bertoksik.

Sloan Barnett mula giat membersihkan rumah mereka bagi menyingkirkan segala punca yang menyebabkan serangan Asthma pada Spencer. Namun usahanya masih belum menampakkan hasil, hinggalah apabila beliau mencuba cecair pencuci Basic H2 daripada rangkaian Shaklee Get Clean Set untuk kesemua kerja-kerja pembersihan di rumah mereka.

Hasilnya, taraf kesihatan Spencer beransur baik dan dah tak perlu lagi dikejarkan ke hospital seperti dulu. 😊

Ternyata asthma yang dihidapi Spencer sebelum ni akibat toksik dalam bahan pencuci....

Kisah ni memang bertambah2 yakin saya dengan produk2 shaklee 😍

FALL IN LOVE 💗💗💗

LINA IRYANI
0135907399
ID 1201127
leader AuroraFamily


About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment