Saturday, September 03, 2016

Bisnes Partner



Ni lah dia testimoni bergerak saya..hehehe....
.
Dalam setahun lebih saya berbisnes ni cabaran paling sukar saya nak buat ialah promote offline...bila ada yang bertanya barulah saya mula nak bercerita....saje2 nak approach orang dan promote satu cabaran besar yang saya belum dapat atasi sepenuhnya lagi.hehehe
.
Lain dengan suami saya ni, dia lebih senang nak guna mulut dari nak gune social media, gadget atau komputer......contoh macam masa raya yang lepas, ramai sedara mara tegur dah nampak kurus sikit, senang je dia cerita, "orang amik shaklee, kalau nak order bagitau je ina, dia tokey shaklee.."😁
.
Sebab tu saya kata dia testimoni bergerak...
Pernah dia minta flyers vivix sbb kawan dia ada gout...haa....best kan kalau sama2 berganding sebab dia pakar offline dan saya online...jadi dua2 medium boleh guna......
.
Walaupun dia belum faham sangat macam mana nak buat shaklee bagi saya dia dah memahami sangat2 dan cukuplah bila dia sokong...kalau dia cuti cod dia drive temankan...
.
Cuma sekarang dia di lautan kan, dia dah tunjukkan minat dan sokongan, tak sabar nak minta dia part time shaklee atas kapal..cmana tu ye?hehehe....
.
Doakan ye satu hari shaklee ni akan jadi bisnes family, sebab bila kita daftar sebagai sid, suami pun jadi sid jugaaa 😄
.
Jom join kami...berbisnes sebagai kerjaya kedua....walaupun duit bukan segalanya tapi sekarang semua pun perlukan duit kan....meh lina guide korang mengorak langkah...

0135907399
Lina Iryani
#leaderAuroraFamily

Also member of :
#teamAwesome
#teamBintang
#RichFamily
#Ireach


About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment