Tuesday, September 13, 2016

Set Cergas Wanita Berkerjaya



Assalammualaikum semua...
............................
Hari ni saya nak kongsikan set wajib saya setiap hari.

Menjadi ibu bekerjaya memerlukan kita sihat dan cergas kan. Dah beberapa orang kawan2 saya bertanya set apa yang saya ambil sebab cergas aje....barulah saya sedar wanita ni memang WAJIB ada supplemen....kerja tak putus2 kan...

Apa yang MESTI saya ambil:

🌱Esp - protein soya non gmo asli ni sangat penting untuk tubuh yg sihat, kulit yg cantik, berat yg ideal, instant meal yang memberi rasa kenyang dan cergas

🌱Vitalea - lengkap 28vitamin dan mineral penting sebagai pelengkap makanan harian yang selalunya tak lengkap pun...dahlah makanan2 kita ni kebanyakannya processed food...nutrien mmg dah hilang...

🌱VitaminC - untuk menguatkan sistem imunisasi, pencerahan kulit semulajadi, bantu pembentukan kolagen

🌱Ostematrix - kalsium lengkap dgn vitaminD dan magnesium, membantu tidur lena, membuang dgn mudah, tubuh cergas sihat
..................................
Ni penerangan ringkas je, dan banyak lagi saya ambil.hehehe....tapi 4 ni bagi saya feveret yg asas dan saya rasa semua wanita MESTI ambil...barulah kat tempat kerja cergas dan kat rumah pun cergas....gituuuu
..
Tapi...........lepas tahu rahsia kak khadijah ni...saya gelarkan nek cun je....umur 54 tapi mmg cun lahhhh....rahsianya dia wajib amalkan 4 yang saya senaraikan kat atas plus alfafa....saya pun amik alfafa...lupa nak selfie sekali.hehee




Haaa....ni lah nek cun yang saya ceritakan tu........pn.khadijah ni cakap....dia komsisten dah 19 tahun dan alhamdulillah badan bebas sakit2 kritikal, cergas dan sihat....yang bertambah best...di usia macam ni dia dah finance free dan boleh melancong serata dunia....

Nak gitu tak?
Haa...lina nak......
Meh hubungi Lina kita sama2 kekal sihat, cergas dan jadi nek cun satu hari nanti

0135907399
Lina


About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment