Sunday, September 11, 2016

Bacaan Harian untuk Motivasi

Geng #tsunamishaklee harini berkongsi buku2 yang diorang baca untuk mendapatkan motivasi...puas saya fikirkan buku apa saya baca untuk motivasi..ini 2 ajelah yang terlintas mathurat dan alquran yang saya rasa semua orang pun baca...orang suruh buku lain...
.
Ampun maaf...buku2 lain kebanyakannya novel dan buku parenting yang selalunya teori aje praktikalnya lain.hihihi...
.
Dua ni lah yang saya bukak setiap hari...alhamdulillah dalam alquran ni masih ada tagging2 ayat yang seingat saya dikongsikan zaman usrah di uia dulu beserta tafsiran yang mendalam...huhu
.
Alang2 saya nak kongsikan, sebelum atau selepas subuh saya akan baca mathurat ringkas dan yasin, selepas asar mathurat kalau pagi tak baca yasin cover petang,  magrib alwaqiah, dan dua muka alquran yg dari awal, lepas isyak almulk...
.
Maaf2 bagus juga task ni ada bolehlah saya beli buku2 motivasi yang kawan2 lain baca..


About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment