Tuesday, August 22, 2017

Bisnes Yang Menggembirakan

UNTUNG RUNCIT BANTU TABUNGAN

Walaupun untung runcit nampak sedikit, tapi ia sebenarnya akan jadi banyak bila jualan banyak dan lina memang tak suka bila tahu peniaga jual harga ahli atau ada yang bawah lagi. Sebab anda mungkin akan menganiaya orang lain.

Ok, sebenarnya nak kongsi kisah downline lina ni, dia daftar ahli bukanlah nak berbisnes tapi untuk makan sendiri. Lina gembira sangat bila dia maklum ada yang nak order vitamin dengannya. Jadi lina pesan untuk jual harga retail sebab untung runcit tu adalah haknya.

Alhamdulillah, downline lina ni pandai beli sendiri di branch dan akan pm untuk tahu cara makan. Ada beberapa orang yang kebetulan tinggal berhampiran branch jadi merela beli sendiri. Walau begitu, konsultasi tetap lina berikan.

Dalam berbisnes lina sangat2 gembira bila kita dapat bantu orang. Bantu orang sihat. Bantu orang buat tabungan dan macam2 lagi.

Jom buat bisnes yang menggembirakan kita 😍

0135907399
Lina

#gempakbintang
#fantastic4
About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment