Tuesday, October 10, 2017

Atasi Parut Demam Campak dengan Berkesan

Assalammualaikum semua...

Hari ni lina nak sangat2 kongsikan tentang parut chicken pox, sebab lina sendiri terkena tahun lepas dan dalam proses menghilangkan parut2 yang ada....

Alhamdulillah parut2 kat kulit lina dah senakin pudar dan hampir hilang semuanya cuma tak boleh nak up gambar sebab tempat tersembunyi.hehe....

Lina memang taknak krim2 yang bukan2 sebab taknak kulit mengelupas dan ada steroid ata bahan kimia merbahaya. Untuk luaran, hari2 lina sapukan krim herbal blend. 100%semulajadi.

Nampak tak gambar kat atas tu? Brother ni lepas dah baik chicken pox parut dia sampai ke muka memang terang macam tu....malu kan? Nak tahu tak apa yang dia amalkan sampai dah handsome balik macam gambar sebelah kanan tu?

Semestinya set cantik Shaklee
Dalam set ni ada banyak kombinasi dan paling sesuai untuk hilangkan parut adalah:
1) Vivix 
2) Esp
3) VitaminE
4) VitaminC

Kenapa saya letak vivix no1? Sebab lepas 2minggu saya kena campak tu kesan dia sangat2 ketara dah kering dan parut dah pudar....
Vivix ni mempaiki dna sel sebab tu sel yang rosak dapat diperbaiki dan kesan pada permukaan kulit jelas nampak beza...

Vita E Complex membantu memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah kepada radikal bebas agar tidak rosak. Ia juga membantu memperbaiki tekstur kulit, tona kulit yang tidak sekata, mengelakkan penuaan awal dan membantu masalah parut.
Vita E Complex ni ambil 1 biji je sehari, ia juga boleh disapu pada kulit untuk kesan lebih baik. Memang selang sehari lina picit dan sapukan ke muka dan tangan. Adoi geli masa tengok tangan sendiri.

Esp pula membaiki tekstur kulit dan bukan je parut hilang, kulit akan semakin anjal dan gebu..😄
Nak baiki kulit kenalah dari sebelah dalam kan?

VitaminC membantu pembentukan kolagen yang membuatkan kulit semakin berseri2...

Jadi...jangan runsing2 ye....kena konsisten ambil 4 ni inshaAllah parut hilang dengan cepat.....memang sangat2 berkesan!!

Lina sendiri dah lalui...dari geli tengok kulit lepas kena campak sampai rasa ehhhh???magik ke apa dah pudar dalam 2minggu je...hehe

Hubungi Lina
0135907399
Whatsapp/sms/call
About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment