Tuesday, October 24, 2017

Rahsia Berpantang dengan Selesa


BUKAN SEKADAR MILKBOOSTER~

Lina nak kongsikan kombo cinta pertama lina dengam shaklee. Biasalah, masa mula mula nak beli mesti amik set bajet dulu. Nak cuba dulu jela kononnya. Sekali bila dah suka memang complete set terus lah.

Lina ambil kombo esp dan alfafa ni selepas melahirkan anak kedua, sakinah. Alhamdulillah sebaik melahirkan dapat 1hour skin to skin dan sakinah latch on dengan mudah sekali.

Dalam minggu pertama berpantang, susu mengalir keluar lancar dan mudah. Lina perhatikan, sakinah kenyang selepas menyusu dan tidurnya sangat lena. Mudah nak jaga masa dalam pantang. Mama dapat rehat dan pam susu buat stok dengan banyaknya.

Bila diingat kembali, masa anak pertama dulu, sofiyyah, tempoh dia meyusu lama sampai rasa penat. Kemudian tidurnya tak berapa lena mngkin sebab tak puas menyusu.

Selain esp dan alfafa ni bantu lina berpantang dengan selesa. Ia juga bantu lina kembali ke berat normal dengan cepat. Luka cepat sembuh, dan bertenaga. Alhamdulillah dengan adanya set menyusu, berpantang menjadi tempoh berehat yang selesa.

Jom hubungi lina untuk dapatkan set penyusuan shaklee. Lina juga akan berikan tipa penyusuan secara percuma!

0135907399
Lina

About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment