Sunday, September 17, 2017

Atasi Jerawat dan Hilangkan Parut Jerawat


Masalah kulit berjerawat ni boleh membuatkan kita stress kan. Masalah ni sering dialami remaja. Dan kalau dibiarkan akan menjadi teruk dan parutnya kekal hingga dewasa.

"1/5 orang daripada golongan umur 12-15 akan mengalami masalah jerawat. Dan ia membuat kan satu-satu nya masalah kulit yang amat sukar untuk di rawati. Jerawat terbentuk dalam liang kulit seseorang. Liang adalah pembukaan di muka kulit, di mana rambut yang sangat halus selalu tumbuh. Kemudian kelenjar minyak disambungkan ke liang untuk menghasilkan bahan yang dipanggil sebum. Sebum pula benda yang melincirkan rambut dan kulit itu."

Jangan risau. Lina akan kongsikan produk paling selamat dan berkesan untuk selesaikan masalah jerawat.

Awal tahun 2016 lina bertemu dengan customer lina, mas. Beliau mempunyai masalah jerawat serius. Alhamdulillah, selepas 6bulan ketara berbeza kulitnya. Nak tahu apa yang mas ambil? Ni lah dia:

Mas konsisten dengan set ni sampailah sekarang. Dan sekarang topup lagi dengan kolagen. Memang sangat berseri2 kulitnya.

Masalah kulit berjerawat mestilah dirawat dari dalam. ESP dapat merawat tekstur kulit dari sebelah dalam dan menjadikan kulit lebih gebu. VitaminC mencerahkan kulit dan melindungi kulit dari radikal bebas. Sementara gla comokex bantu menstabulkan hormon, memelihara kelembapan kulit dan memudarkan parut.

Jom kita tengok testimoni:




Jom hubungi lina, lina akan bantu anda kembali berseri2. 

0135907399
Lina
Pakar Set Cantik Shaklee

Atau klik sini untuk whatsapp : lina

About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment