Sunday, September 17, 2017

Sihat dan Cergas Semasa Hamil

Lepas dah nampak double line kat test kit tu mesti rasa syokk yg amat kann?hihi....
Ni test kit yang lina guna untuk tahu kehamilan ke3. Amboi sampai 3 kan.haha... Walaupun ini kehamilan ke3 keterujaan tu tetap ada. Bila masuk 9minggu lebih lina daftar buku pink. Alang2 lina nak ingatkan bagi yang nak buka buku kena bawa salinan sijil nikah 2keping, dan buku rekod pink anak2 yang sebelum ni. Dua buah lina bawa. Padahal bawa yang terkini je cukup.hehe.. Maksudnya, anak ke3 bawa buku pink masa anak ke2 dulu.
..
Masa booking bacaan hb lina 14.1. Tinggi kan. Alhamdulillah. Dan sepanjang trimester pertama takde teruk sangat morning sickness. Muntah 2kali je. Cuma selera makan sangat2 tak ada sampai berat menurun sikit. Bila dah masuk teimester kedua, selera dah ok. (Ke bertambah2..haha)
..
Haa kandungan mestilah dijaga dari awal lagi. Jadi apa yang penting untuk kekalkan bacaan hb yang cantik dan mommies cergas sepanjang kehamilan?
Lina amalkan set kehamilan shaklee. Set lengkap dan ia sangat2 membantu. Walau bekerja dan ada lagi dua anak kecil, suami pula ada masa di lautan jauh, lina berupaya melalui dengan penuh sihat bertenaga.
..
Dalam set ini,
..
✅lengkap dengan semua zat yang diperlukan oleh ibu hamil
✅tahan berbulan-bulan
✅boleh dimakan bersama ahli keluarga
✅harga yang sangat berbaloi
✅semulajadi (bukan sintetik ni yang kita nak sangat tau)
✅tidak memberi sebarang kesan sampingan
✅bonus kesihatan dan kecantikan extra
✅juga sesuai dijadikan set berpantang
terbukti selamat dan berkesan
..


Berbaloi2 kan?
Demi anak tersayang pilihlah supplemen yang semulajadi.
..
Hubungi
0135907399
Lina
About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment