Tuesday, September 19, 2017

Krim Ruam Baby Yang Berkesan dan Bebas Steroid

Assalammualaikum semua. Buat apa tu ye mommies? Mommies sedang cari krim untuk ruam baby?

Selain set menyusu, herbal blend cream adalah antara produk pertama lina dengan Shaklee. Masa tu baby Sakinah baru berusia 3bulan dan kulitnya naik ruam-ruam. Sampaikan orang akan tanya tentang ruam tu sebaik nampak. hati ibu mana yang tak risau kan, Memandangkan Sakinah masih baby, lina memang tak nak gunakan krim yang ada steroid. Lina tahu kesannya mungkin pantas tapi nanti kesan jangka panjangnya pada baby nanti.huhuhu..

Lina pun orderlah herbal blend cream shaklee, masa tu belum jadi ahli, Setelah beberapa hari lina sapukan seluruh badan sakinah dengan krim setiap kali selepas mandi, Alhamdulillah....ruam yang pada mulanya ketara dan beransur hilang. 
Ya Allah.............mommies boleh bayangkan betapa leganya hati lina kan?hehe

Jadi lina memang sangat2 cadangkan krim herbal blend ni untuk digunakan pada ruam2 baby. Krim ni rasanya nyaman, mudah diserap, bebas paraben dan semestinya SELAMAT.

Ni ada lagi testimoni, baru2 ni kawan lina pun repeat order sehingga 4 tiub. Taknak putus stok katanya.



Krim ini bukan sahaja sesuai untuk baby malah sesuai untuk semua golongan dan semua rumah mesti sediakan satu tiub. Sesuai dengan namanya KRIM SERBAGUNA.

HEBAL BLEND CREAM
RM39

HUBUNGI
0135907399
Lina 


About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment