Tuesday, December 12, 2017

Atasi Keputihan Semasa Hamil

Masalah keputihan sangat sinonim dengan wanita. Keputihan semasa hamil adalah seauatu yang normal disebabkan perubahan pada hormon. Namun mesti diperhatikan apabila keputihan yang dialami berbau, berwarna hijau, membuatkan miss v gatal2, jangan biarkan kerana kemungkinan ada jangkitan bakteria dan boleh membahayakan bayi yang dikandung.
Jangan ambil mudah ye!

Pengambilan antibiotik semasa hamil adalah sangat dielakkan. Begitu juga dengan pencuci bersabun. Jadi, bagaimana nak atasi masalah ni?
Sebagai opsyen selamat buat ibu2 hamil. Pengambilan garlics complex shaklee beserta vitaminC sangat membantu.

Garlics atau bawang putih dikenali sebagai antibiotik semulajadi. Tapi mana larat nak kunyah bawang putih kan?hehe... Lebih mudah telan sahaja 2biji garlics complex. Jangan bimbang, garlics complex shaklee melalui kajian saintifik disahkan KKM terjamin selamat.
VitaminC pula sebagai penguat sistem pertahanan ibu. Melindungi ibu dari sebarang radikal bebas. Pengambilan vitaminC setiap hari sangat baik untuk kesihatan secara menyeluruh.

Jom dapatkan segera. Lina akan berikan konsultasi lengkap serta membuat follow up sehingga anda berpuas hati 😊

0135907399
Lina
Whatsapp/sms/call
About Lina

Nor Lina Iryani, merupakan isteri seorang pelaut dan mempunyai dua puteri. Berkhidmat sebagai seorang guru yang menjadikan Shaklee sebagai bisnes keluarga untuk menjaga kesihatan diri, keluarga dan masyarakat umumnya..

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment